Abstinens..

Hej igen, hej mitt sjätte inlägg för idag haha :) Är ju sjuk och sitter inne, så kan inte vara med kompisar. Har ont i halsen, så kan inte prata i telefon. Därför måste jag skriva av mig någonstans och då passar ju min blogg perfekt.

Som ni ser så har jag bytt header. Ni minns säkert inte hur den andra såg ut haha, sånt glömmer man fort. Men tycker ni att jag ska ha denna eller ska jag byta? humm.. I allfall så tänker jag ha den ett tag. Den såg mer vuxen ut haha eller ska man säga mindre barnslig :)

Åh, vad ont i halsen jag har. Men ska jag säga en bra sak? Jag har inte rökt sen söndaskväll :) Bara för att ja har sjukt ont i halsen och vill att det ska gå över. Det är sjukt, nu kommer många säga typ: Men gå och dö du är inte beroende om du inte har rökt sen i söndags. Haha :) Så aa, kalla mig vad ni vill. Beroende är jag, men när jag mår som sämst då låter jag häldre bli att röka än att bli sämre.. Jajja, nu ska jag faktiskt ta en cigg för jag får abstinens-besvär, tupp-juck, spasmer, whatever! huuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!