Fa-an vad bra det känns :)

fattar ni, idag ska jag på krogen? Okej det är många av er som kommer säga, men redan vi har gått i två år eller krogen är överskattad. Men snälla ni låt mig gå runt med ett leende på läpparna idag. Låt mig få ha kul min första krogrunda ever? Jag skulle uppskatta det. Ah, jag är nivet pirrig i magen, fjärilar flyger runt lixom. Haha det här är större än julafton. Jag pratade alldeles nyss med emilia, jag ska åka till henne runt halv 1-1 :) Vi ska fixa oss hos henne och kanske förkröka men daniella ville vara i tuna så vi får se. Vi ska i allafall dricka champange och chilla innan kruuugen. Jag tror det blir så att vi ska till sjökrogen men alltså om det suger äre ju bara att lyfta på arslet och gå vidare, no big deal. Och imorgon ska jag prata med tjejjerna om pluto. Har nämligen några plaaans om det imorgon som handlar om BIG förfest och bord på pluto. yeey Första helgen som 18 har gjort mig till en lyckligare person, wierd.

jaja, nu ska jag packa det sista, fixa till mig lite och äta nån frukost kanske. Men jag är verkligen inte hungrig, mår mer illa. Shit the same. Idag skare drickas å då läre ätas. Tack emilia för ja får sova hos dig åsådära, verkligen jätte snällt<3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Farre

Krogen är faan inte överskattat:D Fyllde år ganska nyligen jag också och då var det Pluto som gällde. Men du, ett tips. Dra till Silk ist. Och såvida du inte är med på VIP-listan (Pluto asså) eller har förmånskort så kan det vara ganska så svårt å komma in på fredag och spec. på lördag då det är 23-årsgräns:/ Pluto på onsdag är ett måste iaf^^

2008-08-01 @ 21:53:19
URL: http://fallister.blogg.se/
Postat av: Farre

NiceNice!:D Hoppas du hade kul igår och håller väl tummarna för röj ikväll också;) Bor i Västerås. Hurså?

2008-08-02 @ 15:47:59
URL: http://fallister.blogg.se/
Postat av: Farre

Ah, gurkstaden ftw! Haha! Får väl hoppas att du inte är nån stalker eller nåXD

2008-08-03 @ 22:45:16
URL: http://fallister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!