Fahlsan har inte uppdaterat på länge, hon vet :)

Jadu ja kan ju börja där jag slutade ungefär och uppdatera dag för dag med några rader, eller ska försöka :)

Fredagen :) - Min första krogrunda ju, jag daniella emilia och suss drog på krogen somsagt. Vi skulle dragit till sjö men vette fan vad som hände vi gled in på silk istället, suss kände tydligen vakterna. Den kvällen hann jag trädda T lite granna huhu (A). Hann också tappa bort sandras mobil (läs: Men fick tillbaka den av en kille runt halv 3). Sen drog jag och emmsi till donken, där träffade jag på kallehi, nille, josef och en massa skultuna bor. Den kvällen blev fanny väldigt full och jag vill inte ens skriva ordet, minneslucka.

Lördagen :) - Jag emilia daniella och emelie förade lite hos emilia och påvägen till arosfortet. Vi skulle nämligen till Kim (min gamla mattelärare huhu) Och förfesta på hans nya gym med massa gräbbs :) Det var trevligt så länge det vara. Drog vidare till pluto (orkar inte berätta en sån jävla lång och värdelös historia) Så vi drog till Tabasco sen i allafall :) Där satt  jag med mina tjejjer, kim och michelle (från floorfiller) ifall ni vet vem det är. kvällen började gå mot slutet men vi drog en halvtimme till bmb, är man v.i.p så kommer man in även efter 1 förstår ni ;) Dansade asset av oss där och tog sedan en taxi till en förfest. Kom hem runt halv 6 tror jag.

Söndagen :) - På söndagen var jag med emilia hela dagen och sov där :)

Måndag :) - Jag vaknade upp hos emilia och daniella kom. Vi kollade på film och sen kom min pappa och hämtade mig och d. Vi drog till skultuna, först hem till henne sen gick vi och spelade på maskiner ni viet, (poker bla. och jag vann 200kr) sen drog vi hem till sandra. Kollade på tv och tog det lugnt. Sen sov allihoppa hemma hos sandra!

Tisdag :) - Drog till stan och mötte emilia, gjorde lite hemligt stuff :) Sen så mötte jag upp sandra eller vi mötte upp henne och drog en fika på systrarna eriksson. Köpte lite kläder och smink. Ovanligt :) Sen drog jag hem till sandra vi käkade gotigottimat och sen sov jag där :)

skriwwwer mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!