Frulle

Börjar halv 10 idag så fick sova en timme längre typ. Jag är rätt konstig. Igår var jag verkligen astrött men kunde inte somna. Och imorse var jag aspigg också och kunde inte somna om :S Jaja, nu har jag i allafall ätit frukost. Var aphungrig bara för det inte blev nå mat igår. Sitter och dricker varm choklad nu. Det får bli kaffe i skolan istället. Jag mår så illa på morgonen. Idag ska vi mötas i restaurangen. Vet inte vad vi ska göra där men det bli säkert bra! Jag tror inte jag har sett någon 1:a som ska börja hr, men det är väl bara för att vi har rast när dom har lektion och tvärt om, vi borde ju ha ungefär samma lärare.

Efter skolan ska jag förmodligen och hjälpa pappa på restaurangen. Men jag vill träffa Emilia och så vi får se hur det blir med allt. Snart kommer mojmoj och hämtar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!