GE MIG GLASS.. :)

Jag är jätte sugen på glass. Hur fan kan man ha cola-sås hemma och marränger men ingen glass? huh det går inte ihop. Vi som aldrig har någonting hemma förutom kanske ett glasspaket. Så jag funderar på om jag ska springa ut i regnet, över till andra kvarteret, smyga in hos min mormor och sno lite glass. Hoppas hon har. Affärerna är stängda :( Iof kom jag på att jag var glass-sugen för ett par timmar sen men då orkade jag inte resa mig. Jag höll ju på med min blogg då ju.

Skickade sms till Kalle igår och han lyckades förvåna mig rätt regält. Han skrev att han låg på sitt hotellrum i magaluf och käkade chips med polarna. Jag vill också utomlands :( Hur fuskit är det inte att alla åker ifrån mig. Idag åkte en anna till alanya också. Hoppas det regnar på er alltså! Eller.. Är det för mycke begärt att be er ta med solen hem? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ville bara säga att det heter jättesugen

ps. Lång kjol ds.

2008-08-13 @ 22:15:18
URL: http://menallvarligt.blogg.se/
Postat av: F

Okej då vet jag det till nästa jag ja ska skriva jättesugen :)Det är ingen kjol det är ett långt linne som jag inte har på mig sådär när jag går ut. :) PUSS tack för du läser min blogg

2008-08-13 @ 22:19:22
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!