hallå där köp blåbär

I fredags var vi hemma hos alvarsson på fest, mycke trevligt. Kom massa folk man inte hade träffat på länge bla. hihi :) Orkar inte skriva så mycke, men det var jätte kul i allafall. tack<3

I lördags drog ja sandra och annice till skinnsberg. Festade, biffen hade nämligen 20års fest :) Kul att träffa på massa annat folk, hur sköna tjejjer som hälst vare i allafall. haha, och hur söta killar somhälst som gick och fråga sandra (min bästis) hur dom skulle kunna få mig? haha, cute. Kanske skulle börja med att gå fram till mig och säga hej haha. Så farlig ser jag väl inte ut att vara. Blev en rätt tidig kväll, tror vi satt hemma och käkade mackor runt halv 2. Måste bara skriva att vi fick skjutts av ruben (robin) hem, skinnsbergs snygging. huh

Söndag, då kör vi igen då? Tänkte sandra och jag, klädde oss för att gå på invingning på Kims gym (kan även thaiboxas där). Det var en massa människor där, bla Dennis och Henry som man kände :) och Michelle från florfiller som vi var på krogen med förra helgen :) jätte trevligt. Många drog efter någon timma, men jag sandra kim och hans kompisar stannade kvar och drack ännu mer champange. Tänkte dra vidare sen men alla var sjukt trötta och skulle bla. upp och jobba dagen efter, samt ha pass på gymmet. Vi fick skjutts av Kim till bussen som gick 20 över 12. När jag kom hem mådde jag jättedåligt och tog tempen för att kolla om ja hade feber och det ahde jag, runt 38,5 :(

Så mormor hämtade mig imorse, sov från 11 till 7 eftersom jag inte hade kunnat sova något på natten :( Orkar inte skriva mer nu vi hörs väl imorgon. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!