Hej :)

Imorse var det grymt mycke svårare att komma upp ur sängen. Tänk då om en vecka. Men vafan jag ska klara dethär. Jag ska fan ha g i alla ämnen innan jag tar studenten :) Idag så gick vi från 9-12. Första timmen minns jag fan inte vad vi gjorde alltså. Skrev på massa papper tror jag. Andra timmen kom Petter från strike. Han är köksschef där. Babblade på i 2 timmar, faktiskt rätt intressant. Men jag fick fan int i rumpan efter en timme. Och jag tror att alla hörde min mage som kurrade, Fick verkligen inte i mig mer än kaffe på morgonen så min mage skrek efter mat. Dorg med denise och tjejjer till matsalen och åt 4 köttbullar sen så jag är fortfarandre hungrig. Menmen det dör man inte av.

Efter skolan mötte jag upp emilia på stan och träffa henne ett tag. Sen kom pappa och hämta mig och nu är jag på pappas restaurang. Kan inte förklara hur tråkigt jag har alltså. Menmen pappa skjutsar hem mig till sala ikväll. Det blir inge innebandy, jag har för mycke i mitt liv just nu haha. Nej men måste plugga och jobba här på falkenbergska så fort jag har lite tid över och såklart träffa kompisar. Röra på mig för jag göra på något annat sätt. Typ, gå till bussen när ja ska till skolan? ;) hihi

Jag har knäppt lite ointressanta bilder här nu som ja sa igår, Lägger upp dom ikväll för har ingen usb här. Men vi hörs lite senare :) PUSS

What goes around, comes around you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!