Helgens bravader :)

Vad ska ni göra i helgen kompisar? Själv ska jag till skultuna i morgon på dagen. Vet inte riktigt vart jag ska först. Antingen annice eller daniella, så skicka jag nyss mess till jonas. Fårse hur det blir med den saken. Senare på kvällen ska i allafall jag och s hem till en kille på fest. Med våra, kan man säga gamla killkompisar? Vi festade alltid med dom killarna förut men det har inte blivit så mycke av det på sistonde. Tycker det är synd, dom betyder ju mycke för oss. Men a nu ska vi i allafall parta loss tillsammans.......

Pappa ringde, fan vad han kan babbla. Vi pratade om hans nya restaurang. Han har nämligen köpt Falkenbergska här i västerås :) Hur chill somhälst. Skönt att man har jobb framför sig då. Aiight. Men blir galen på honom han tror verkligen han är 25.
F- Vad göru?
P- Näe, kom nyss hem från innebandyn. Spelar med dina polare duvet.
F- Jotack, ja vet..kul.
P- Du ja köpte en ny parfym idag, beckham någonting. Skit frän alltså, luktar soft.
F- Pappa du tror typ du är 25 =/
P- Nejnej det tror jag verkligen inte, alltså jag har köpt sångär rynk-kräm :) Så jag vet att jag börjar bli gammal..
F- mm-m okej.

Tillbak nu till bloggandet före pappa ringde. Vi ska alltså festa med grabbarna grus. Pratade nyss med Jonas och han skulle höra av sig när han slutade jobba så löser det sig med plats tills S kommer hem från sin Em.. mamma :) Op's höll på att säga vart hon var, vet ju inte om det är offentligt eller inte. Men dom är säkert bara kompisar, det brukar låta så :) huh. Sen på lördag ska vi upp till sandras mamma igen för att fixa iordning inför "lill-festen" som vi ska ha på söndag för sandra fyller 18 på måndag nämligen! Massa tjejjer kommer förmodligen och några gräbbs :) Äta god mat och dricka vin är vad som står på shemat. (gud vad vuxen jag känner mig) haha Det är på söndag alltså! Hoppas sen att vi kommer hem i skaplig tid på måndag för jag skulle behöva åka till pappas restaurang kommer massa inredare och vetesjutton vad han babbla om. Men han vet att jag tycker om design mm. så han ville att jag skulle komma med förslag.

Nu ska jag gå ner och röka. Alldeles strax kolla på sex and the city och 23:05 har jag lovat att jag ska ringa daniel huh. 5 minuter över 11 sa han att jag skulle ringa och då blir det så! Allt för min bebis. haha Kommer väl prata flera timmar idag också, nja kanske bara 2 om jag har tur (A) Han jobbar nämligen imorgon. Han jobbar på H&M :)
hahahaha SKOJJA :) sa H&M bara för att varje gång jag nämner honom i min blogg så ringer han och säger att jag skriver om honom som han vore bög, daniel säger si, daniel säger så. Daniel tycker den kjolen är ful mm. Haha och han kanske har rätt det kanske låter lite bögit. MEN han är inte det. Så är du glad nu danne? nu vet alla att du är straight ;)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Erik

Ditt bildspel verkar funka utmärkt vad jag kan se. Hoppas du får en bra fredag. Godnatt

2008-08-14 @ 23:12:48
URL: http://skycube.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha absolut, lite trist om man ska gråta hela tiden. Skratta måste man också göra. Och jag skrattar hela tiden åt allt och ingenting =P Men är imponerad att min kompis gör det, själv hade jag låst in mig och gråtit i månader.

2008-08-14 @ 23:22:06
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

va mysigt att din pappa har en resturang!

2008-08-14 @ 23:42:04
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Diana

Jaa visst blir man :D men vill itne att den ska ta slut ;)

2008-08-15 @ 00:13:09
URL: http://missdee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha vad söt pappa du har ;)

coolt ändå att han har köpt en restaurang :D

2008-08-15 @ 00:13:29
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hahahah kul att du måste poängtera det också xD

det räcker liksom inte att ni är tillsammans! nej då.. jag tror också han är bög.. haha :)

2008-08-15 @ 01:44:58
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!