Hello sunshine

Har kollat på high school musical 3 nu :) Den var så himla bra. Alla filmer jag tankat hem har vart helt underbara. Alltså det är så skönt att kolla på en sorglig film och bara låta tårarna rinna. Även fast man inte är ledssen så blir man lixom ledssen för stunden bara för att filmen är så sorglig haha. Ja, vad har jag gjort med idag mer än att plocka svamp? haha jag har städa mitt jävla rum. Har verkligen för mycke kläder :( orkar inte med allt. Ska nog lägga upp lite saker här på bloggen och är ni intresserade säg till mig :)

Vad är det med mig idag haha. Har ätit en macka imorse och mår fortfarande illa. Jag är nog sjukt nervös inför skolan skulle jag tro. Så himla typiskt mig. Jag är störst på skolan och håller ändå på att kissa på mig haha. Kommer förmodligen inte kunna somna inatt heller.

Emilia jag har ringt dig, RING! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!