HR06B :)

Frösta skoldagen idag. Känns rätt lugnt i allafall. Kommer nog bli ett bra år. Jag kom med alla tjejjer och killar jag vill komma med, klassen är bra. Men jag kom nog somvanligt i den klassen där alla skriker och knappt gör något på lektionerna. Börjar fundera på om jag hör hemma i den kategorin. Maybe, alltså jag kan ju vara lite pratig ibland. Men ser verkligen lärarna mig som en bråkstake? Jag menar orkar jag inte sitta still går jag ju bara där i från, jag stör nog inte. Vi fick bara lite papper och sånt, så gick dom igenom reglerna på skolan? haha, att man ska kasta skräp i soptunnorna tex. Och att man inte får röka precis utanför skolan (känner mig verkligen inte träffad). Men hallå vi har gått där i 2 år nu, jag tror vi vet. Sen är det väl en annan sak om man inte gör som dom säger. Efter skolan gick jag till donken med denice emma jenny janette och sofia. Tog en naturell chees för er som hemskt gärna vill veta :) Sen träffade jag Daniella och efter ett litet tag kom Camilla. Sen var jag bara med camilla hela dagen. Först var vi i ljushallen på hennes skola och kollade på nått skit. Lärarna sjöng, haha skön skola. Sen så kom skolans fotbollslag upp på scen å blabla jag lyssnade inte riktigt, kollade bara på snyggingen som spelade i laget. Det hade tydligen gått bra för dom i allafall (Y). Sen drog vi till hennes klassrum, ja vänta på henne och sen drog vi med anna till vivaldi för att köpa mat.

Tog 4 bussen hem till sala och nu har jag äntligen kommit hem. Fick fan ryck idag när man inte kom in på bloggen imorse. Men nu har det tydligen löst sig. Att det alltid ska vara cp :) Ska inte göra ett skit ikväll, kolla film och sen sova! Kanske laga mat till broshan också, får se om jag orkar. Mammi kommer hem klockan 8. Måste bara påpeka att jag såg världens snygging idag på 115 bussen. Mm-m säger jag bara!


såhär såg fannsan ut idag :) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!