10:00 Kan inte förstå i min vildaste fantasi

vad jag gör uppe vid den här tiden? Joda, mamma hämtade mig imorse klockan halv 10. Mycke skönare att åka hem på morgonen än på mitt på dagen. Jag svek alkisarna ikväll, klart ja pallar. Men jag måste tänka på skolan faktiskt. Börjar på måndag och även om det nu bara är upprop klockan 10 på morgonen så vill jag ändå vara hemma och sova ett par dagar. Det här året blir plugga satan, mina betyg ska verkligen inte se ut som dom gör nu. Träffade tjejjerna ifrån klassen igår på Konrad, hur kul som hälst att se dom igen. Även om dom nu inte kommer ihåg att dom träffade mig. Stupraka med andra ord haha! Men inte denice, henne var jag och  sandra med en stor del av kvällen. Jag ser här nedanför i mitt förra inlägg att jag försökte berätta kvällen haha, jag kan ta om det från början:


Igår så fixade jag och sandra oss hos sandra :) Var väl klara runt halv 8 så då drog vi ner till Macke, sandras granne. Där var han Jonas och Max tror jag han hette, sen kom Starhe och Ante också. Vi dunkade musik, självklart magnus uggla haha! Svenska låtar is the shit eller vad säger du macke? Ao, vi drog med bussen till stan 23:10, för sent enligt mig eftersom det tar minst en kvart till stan + att det var en rjäl kö utanför. Men vi kom in tillslut i allafall. Det var då ja träffade tjejjerna från klassen. Försökte hjälpa dom att knäppa en sko, men den var sönder haha. Jaja vi gick ner och satt oss med alla vi känner. Då träffade jag lilljontisen (var tillsammans med honom när jag var 14) haha :) uhm. Jag och sandra dansade asmycke den kvällen faktiskt. Vi hittade fetaste stället under luftkondnfiahfa vet inte hur det stavas, hoppas ni fatta ändå. Och somsagt, klockan blir alltid lika snabt två när man är på krogen. Konstigt.. så jag sandra och denice drog till burgercorner och jag träffade lite folk hihi. Sen så drog vi upp och käka. Var inte alls lika hungrig som jag brukar :( Inge kul då haha. Annars brukar jag och sandra sitta och längta till bc enda tills kvällen tar slut. Efter det drog vi i allafall till donken jag och sandra och hämtade upp dom andra tokstollarna. Så åkte vi hem i en taxi, och jag har en känsla av att typ 4 stycken blev kvarlämnade i stan. Men jag orkar inte bry mig just nu :) Jag och sandra svek efterfesten och somnade hemma hos henne.


Vet inte vad jag ska göra idag. Jag hade tänkt övningsköra lite men jag kom på att det kanske inte är en sån bra idé. Att åka dit för rattfylla innan man ens fått körkort låter lite onödigt. Så det blir nog bara en hemma kväll och chips och cola :)Så har mormor bjudit hem mig på mat eftersom mamma ska på fest och hon vet att jag inte lagar någon mat själv haha. (jag som går hr) hm. Nu ska jag gå ner och kolla vad mamma köpt till mig :D Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!