Krogen?

Alla har sina tankar om krogen? Innan jag var 18 såg mina ut såhär:
Att krogen är ett ställe man alltid är välkommen på när man fyllt sina 18 år. Man behöver inte planera hela veckan vart man ska festa och man behöver inte skynda sig att köpa en liter sprit av byns gangsters för 200kr, innan den tar slut! Och eftersom vi alltid (jag och mina kompisar) festat med äldre killar, i allafall 2-3 år äldre så har det lixom blivit en självklarhet för oss att vid 11 på kvällen drar grabbsen in till stan och shakar ass och vi tjejjer får försöka hitta en tidig efterfest? haha :)

Men nu när jag är 18, sure krogen är en av dom bästa ställen man kan vara på på helgen men alla snackar så jävla mycke skit. Helt seriöst, tror faktsikt inte jag har hört ett gott ord. Jo nu överdriver jag kanske? Men i stora drag är ju faktisk krogen hästbajs enligt många av er. Såhär säger ni:

Silk: HAHAHAHA dit kan man verkligen inte gå asså? Det är bara fjortisar där som dansar häcken av sig och blir för fulla. Det är jääääättte tråkigt folk och man somnar typ så fort man kommer in, hallå? NI KAN INTE GÅ DIT!
Fine, tänker jag..

Pluto: Ska du verkligen till pluto? Det är bara bratzzzz där? Det finns typ inge trevligt folk alls där? Man måste vara typ, rik, modell, modebloggare, pappa betalar u know ;) Nej så gå inte till pluto där blir du verkligen inte accepterad för den du är! Fine, tänker jag..

Bmb (blue moon bar): Gå verkligen inte på bmb, om det gör det så tänker jag typ aldrig mer vara med dig.. Det är bara, och då menar jag BARA äckelgubbar där. Åldersgränsen är faktiskt 23 och det är inte många som kommer in v.i.p som ni gör. Det är bara gamla gubbar där och tanter som nyper en i rumpan. Det funkar bara inte. Går man dit får man dåligt ryckte. Man vill ju inte dansa bland sina egna päron? Okejokej, fine, tänker jag igen!

Sjökrogen: Ehm, dit går bara lantisar? Om du går dit är det typ som att du skrivit "skultuna" i pannan på dig själv. Och det skulle ju du aldrig göra? Man somnar till musiken därborta, den suger verkligen! Jag går fan häldre till silk än till sjö och då är det ILLA? hahah... fine..

MEN VART I HELVETTE SKA JAG GÅ DÅ?

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: åh tack så mkt :) självklart kan jag ordna det med ;D men då får du skicka bilderna som ska vara med samt lite önskemål :)

2008-08-13 @ 17:11:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha illa :(

2008-08-13 @ 17:14:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: hihi göört :)

2008-08-13 @ 17:24:12
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: julia

hihi. Först sökte jag massa på google, som tex blommiga tapeter, blommor, blömmmönster osv. Sen hittade jag massa fina blommönster på andra bloggares sidor. Finns mycket fina blomm mönster inne på devotes bloggar :))

2008-08-13 @ 17:41:47
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

konrad :P

2008-08-13 @ 17:42:03
Postat av: sofia

sv: tycker jag med hihi :)

2008-08-13 @ 17:43:27
URL: http://soofiiiaah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Till anonym. Konrad är väl sjökrogen på sommaren? Det är väl samma ägare ^^,

2008-08-13 @ 17:45:05
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: Asall

Har ingen aning, är under arton.. Lycka till!

2008-08-13 @ 18:07:07
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: sandra

ja alla krogarna är juh olika på sinna vis ,och bra på sina vis, beroende va man har lust med. sjökrogen är dock ingen lantis krog, dom lär inte ha vart där om dom säger sånt om den. vist när de är konrad på vintern är de juh de men inte på sommaren då är allt möjligt folk där.

2008-08-13 @ 21:01:55
Postat av: Fanny

Okej jag har vart ute 3 gånger tror jag och vart på alla förutom pluto hehe. Ja tycker det är kul på alla än så länge haha (A) vem är du?

2008-08-13 @ 21:13:43
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: Denice

HAHA! Så jävla sant, alla säger så. Jag tkr väll lite som dom flesta, men jag älskar också att vara på alla krogarna. Silk är otroligt kul om man vill hitta nå snygga vänner i sin egen ålder och dansa hela natten. Konrad/sjökrogen är soft att gå till för att dricka en cider, träffa lite mognare människor och dansa några minuter.

Pluto på sommaren är underbart oavsett vad det är för folk. Jag har i och försig bara varit där en enda gång men då hade jag mer än kul =)BMB har jag inte vågat mig på än =P men det kommer någon gång.

PUSS

2008-08-13 @ 22:13:29
URL: http://DeNiice.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!