Magknip

Hej hej hemsk mycke hej! Ao, idag har jag och sandra gjort nada. Hon vaknade runt halv 3 och då käkade vi frukost :) Skinkmacka och fil, som alltid känns det som. Ja vad har vi gjort mer? Provat kläder som vanligt dagen före utgång. Och jag vet faktiskt vad jag ska ha på mig så nu kan jag sova gott inatt :) hehe. Det blir en grå "tunika".

Nu sitter vi och kollar på 10 orsaker att hata dig och den är grymt bra. Och så jävla snygg kille i filmen alltså. mm-m!
Det blir konrad imorgon för första gången eftersom det vart stängt under sommaren. Eller det förvandlas till sjökrogen på sommaren. :) Nej tillbaka till filmen! BAJS :D ät bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!