OJ! 15:38:45

Oj sorry att jag inte har skrivit blogg tidigare. Men jag vaknade alldeles nyss av att regnet försökte tränga sig in i mitt fönster. Sjukt vad det regnar här i Silver-staden idag (sala). För er som inte visste det huhu. Haha det var så kul jag var på fest i helgen och någon kallade Västerås för Dansens stad, gör ni också det? :) Helt ärligt hade jag aldrig hört det komma ur någons mun förut och inte heller ur min.

MODEBLOGGARE? DU?
Idag ska jag försöka att prova lite olika outfits till helgen. Jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig? Jag har köpt en kavaj (en begie) tror det stavas så haha. Men jag vet verkligen inte hur jag ska anävnda saken? Kan jag ha den över en klänning? Måste man ha kostym byxor? Kan man ha den till jeans? Ska man ha den i skolan? På jobbet? Eller kan man i mitt fall kanske kunna ha den på Fest? Om det dyker in någon modebloggare här innan veckans slut får ni gärna ge mig lite tips :)

Nu ska jag svara på alla kommentarer sen så ska jag trycka ett inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet ej, skulle leta på H&M ;)

2008-08-13 @ 15:56:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!