sweet dreams

Nu har jag suttit och pratat med jonas hela kvällen. (han som sjöng broken hallelujah) Orka att killen får en att tänka efter så himla mycke :) Alltså det är ju posetivt. Men man känner sig så dum ibland haha. Nu ska jag i allafall sova. Ska upp rätt så tidigt imorgon i allafall. Måste lixom ta 12 bussen till västerås. och shit, jag vet itne vad jag ska ha på mig imorgon heller. Men det löser sig alltid.

Erik fick mig nyss på bra tankar. Ska ju flytta med pappa till stan, ungefär vid Amore :) Och han frågade just när inflyttningsfesten var? Självklart blir det fest! Men vet inte när. Läängtar så sjukt mycke efter lägenheten!

Vet du vad jag saknar, dig! Du kan inte förstå hur ont det gör. Säger bara "trosorna är borta" haha så förstår du.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!