YEAH!

Idag ska jag och sandra ha så jävla fucking kul? Gissa vad vi ska på? gissa gissa gissa :) Vi ska på veronica maggio på löga idag. Hon är den bästa jag vet just nu och det passar så jävla bra att hon kommer till vässan idag! Vincent och Thomas Ledin ska också dit men det är veraveravera som kommer äga sönder alla. Kommer få rysningar i hela kroppen när hon börjar sjunga. Hoppas hon sjunger mina favvo-låtar.

Sen ikväll så kanske vi ska föra hos daniellas farmor och festa lite sen. Aa-a det kommer bli kul. Om min baksmälla inte har gått bort då såförsvinner väl den antagligen efter första ölen? Men vi fårse om vi ska supa eller inte för jag och S ska på möte klockan 9 dagen efter :( Men vem kan stoppa oss när vi bara rullar fram?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!