Borde jag inte vara trött?

Okej, jag sov till 4 idag men vafan. Snälla någon gör mig trött? Nu har jag kollat på 7 avsnitt och The Hills. Så jävla bra programm det där alltså. Jag älskar det verkligen ge mig deras liv, miljö, människor omkring dom, jobb, party ÅH!
Jag är så avundsjuk på de där tjejjerna. Alltså deras liv är säkert inte underbar men fan så mycke mer fab än vårat svensson-liv alltså :( Deras fester är lixom enorma, krogarna går ju inte ens att jämföra med härhemma? Inte för att jag har så stor erfarenhet i krogrundor men ni fattar. Killarna? uhm, finner inga ord. Dom är så jävla fucking snygga, (yey det finns det många här också) men ändå. Och det är lixom inte på samma sätt där som här. Därborta dejtar dom lixom varandra, ger det ett försök lixom, funkar det inte, äre det så och så partar man vidare. No big deal lixom. Men här hemma äre lixom. Om man fikar med en kille nåndag, så är man ju nästan på G? hallå.. Och då är det ju såhär konstigt om man fikar med en annan nästa vecka? Då får lixom hela stan någonting att prata om. Var inte hon med honom förra veckan? Var hon inte tillsammans med honom? Jag trodde hon gillade han? ÅHHHHH bir tokig :) Och tjejjer här hemma ska lixom lägga sig i vad alla andra gör. Blir så trött på er/dom. Särskilt när ni inte ens känner tjejjen ifråga ni sitter och snackar om. Det är som som gör mig hysterisk. Get a life. Nej ja flyttar dit inatt, vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!