Hej

Fan vad tråkigt jag har. Bara suttit på msn hela dagen, inte ens hunnit äta något. Eller hunnit har jag väl, men åh kan bara gud ge tillbaka min hunger. Jag vill må bra nu, vill bli den vanliga fanny. Den glada, oseriösa flickan. Men det kommer, det kommer. Det tomma har snart runnit ur mig och då är jag lycklig för ingenting igen :) Men jag är inte nån som lägger ner energi på folk jag inte gillar och därför får jag damp och spricker helt plötsligt. Sen är jag gglad igen haha.

Kanske borde göra något vettigt snart? Har precis städat mitt rum, de ni ;) Så ska jag väl slänga i mig någon mat, försöka i allafall. Och a vette fan. Vi hörs, värt inlägg höhö PURRE

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha härmis? :P Jaapp det är det! men har inte ritkigt fastnat för det än :P

2008-07-08 @ 18:08:49
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!