HEJ

Vaknade nyss av sms :) Aw, jag brukar verkligen bli surig när jag vaknar av sms, men inte idag (A) hihi. Vaknade så snällt och svarade på det. Nu sitter jag här och ska snart ut på en morgoncigg, men läste sandras blogg nyss bergfalk.blogg.se Och jag gör som rubriken på hennes inlägg heter: Garvar ihjäl mig. Att jag och Sandra tycker dethär är kul efter 3 patetiska veckor är sjukt! Vi har så jävla sjuk humor, men jag lovar dom är sjukare. Småbarn som inte vet vad ordet kärlek betyder det kan man ha roligt åt. Att älska någon första gången man träffar personen, att fira månader när man träffats 3 gånger? MUMS. Det kallas mer hej vill du knulla. Men ajja :) Men jag ska verkligen inte bry mig om dethär för då kommer det bara vändas emot mig, för om jag bryr mig då är det ju inte för att jag tycker det är så sjukt jävla ironiskt nej det är självklart för att jag är aviiiis thihi :) NOOOOT! Man kan inte vara svartsjuk på en kärlek som är, påhittad, falsk, gjord för att komma över någon annan, patetisk. Där har ni ordet, patetisk :)

Nej nu ska jag smooka, sen läsa lite bloggar, käka en macka om ja får i mig det. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek har inget med ålder att göra, man vet vad kärlek är när man upplevt den.

2008-07-21 @ 08:34:50
Postat av: tjabba

klart det inte ahr med ålder att göra :) men det är konstigt att det bara är småbarn som säger "jag älsakar dig" efter 2 dagar? ja menar, vilken vuxen människa skulle säga det? Menmen :) det där är så over!

2008-07-22 @ 12:22:38
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!