Home sweet home :)

Tja, hemma från sthlm nu. Hur skönt somhällst faktiskt. Inte skrivit så mycke men vart ute och shoppa. "Solen är bloggarens värsta fiende" citat av bella huhu.

Igår så åkte jag mamma och ann till KungensKurva och shoppade. Jag ville nämligen hitta en klänning eller nån kjol för att ha på mig i helgen. Hittade verkligen ingenting först, gick ut och in i alla affärer. Jag hittar alltid saker när jag inte ska shoppa och sen när jag verkligen har pengar för att shoppa då du, då är allt i affären fult. Och jag blir så jävla snål när jag har pengar.. fattart inte. Men tillslut hittade jag i allfall en as-söt kjol på hm en kortkort. Hittade även en klänning på H&M. Sen gick vi vidare och kolla lite mer och så köpte jag en kavaj, tyckte det var ett måste till hösten eftersom det blir ett typ av bas-plagg. Och Gina kommer väl antagligen få in massa sånt sen och jag vill inte gå runt med samma kavaj som hela v-ås därför passade jag på och köpa min på flash. På Monki köpte jag ett långt linne/klänning som var vitt med rosa/svart mönster, skit coolt. Köpte ett par evisu-jeans också, har bara tajta jeans och det är väl bra att ha lite variation. Och jag tycker dom är grymt snygga :) Sen köpte jag ett jätte fint skärp och ett par höga jeans jag tänker klippa av till jeans-shorts :) Jag kom till sthlm med 4tusen 6hundra kronor, tro det eller ej jag har 4000 kvar. Mamma köpte en hel del till mig, tack snälla söta rara mammi! Sen kom Olivia, Anns barn för att gå och shoppa lite med oss. Vi hade jätte kul, åt, prata och hade trevligt hihi.
På kvällen käkade vi lövbiff och låg och kollade på tv hela kvällen. Alla var sjukt trötta, och jag var så trött att ja inte ens orkade skriva några rader i bloggen för eran skull. Shame on me..

Tåget gick kvart i 12 idag från sthlm, vi åt på max innan. Men min aptit har försvunnit igen så blev inte så mycke mat. Mamma tyckte det var lite slöseri på pengar men det ser ju så gott ut när man står där och väljer vad man ska ha, + att jag var verkligen vrålhungrig. Men efter halva pommesen försvann hungern. Damn!

Gissa vad det är för dag imorgon då? :D Min födelsedag, hela 18 år fyller jag! Känns så jävla skönt ska jag säga er att inte vara en barnunge längre. Fast det är man väl ändå, fast man är 18. Men det känns lixom bättre i hjärtat HAHA! Sandra kanske kommer till mig ikväll också :D För hon är ledig imorgon och tänkte komma och fira mig lixom. Hoppas på det så åker hon hem sen på fredag morgon för att jobba :)

Nej nu måste jag städa mitt rum, försöka hitta en plats åt mina kläder i nån av mina 4 garderober som är så gott som omöjligt. Sen ska jag hjälpa mamma och dammtorka där nere för vi får gäster imorgon. :) vi hörs säker senare :) PUSS

* Kanske lägger upp bilder på kläderna senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!