Huvudstaden

Tja :) Fan vad trött jag är, har bara sovit 3 och en halv timma inatt. Kunde lixom inte slita mig från datorn. Men tillsist kom ja till sängs i allafall med en så¨n jävla dryg låt på huvuder (8).. jag såg i tidningen att nu finns det en chans för mig att resa billigt utomlands (8) det är den enda meningen jag sjunger på hela tiden och det värsta var lixom att jag vakna av att jag sjöng på den också. Jävla skit. jag drog upp och duscha och fixade mig, packa det sista och satte på mig mina nya jeans och en blå-randig overzise tröjja och ett par heals till det + min lilla skinnväska som jag ärvt av mojjmojj.

Mamma och jag drog en timme tidigare till tågstationen för en kopp kaffe och en macka på det nya cafet, riktigt mysigt. Blev en och annan morgoncigg för att komma upp på fötterna också. Men jag är väl smart och röker så mycke som möjligt av mamma när jag väl är i hennes sällskap. Eftersom jag har lagt mig till med en ovana som är alldeles för dyr för mina inkomster, vilka inkomster? haha nej men det ska det blir ändring på, snart börjar jag på pappas restaurang hihi. Ska för den delen bli ändring på rökandet också har jag kommit under fund med. Men inte idag, en annan dag..

När vi kom till sthlm gick vi till swebank och förde över mina pengar på mitt konto, har bara 4 tusen nu buhää :( men men mamma säger att jag kan göra av med pengar i skogen och det ligger väl en del sanning bakom det. Men whatever har man kommit till jorden för att leva då ska man fan få leva också! Efter det drog vi och käka en kebab med bröd på drottninggatan sen vidare i några affärer, hittar aldrig något jag vill ha nu för tiden men ska försöka hitta något som jag kan ha på krogen i helgen, min första utgång, kan ni tänka er? haha

Efter stan drog vi hem Ann på midsommarkransen och skruva ihop massa möbler, dom har nämligen nyss flyttat hit från rådmansö, nordman köpte deras hur btw :) Och dom var även granne med markolioo huhu. Nu kom vi nyss hem från Ica har köpt mat. Blir bakpotatis med bla. skagenröra och kyckligröra. Sallad, bröd och mycke annat gott :)

Adam Anns son som är lika gammal som mig ungefär är också här, fast inte nu han är och kollar på aik-match på råsunda.. Han blev lite häpen när det var jag som öppnade dörren när han kom hem från jobbet tror jag haha, söt kille.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!