Kunde inte vaknat bättre!

Min lillebror kom inrusande i mitt rum och säger Pappa har fått Falkenbergska! :D För er som inte vet vad det byter är det att han numer äger en restaurang i Västerås. Som kommer bli så jävla fab! Kan inte fatta att jag har jobb resten av livet om jag nu vill det. Åh, jag är verkligen så jävla glad för pappas skull! JUPP

Nu ska jag slänge i mig en god frukost och en stor kaffekopp. Ta en morgoncigg till det och sen dra till "jobbet". Måste nämligen gå och städa på reklambyrån idag. Men 500kr får jag idag och det är inte helt fel faktiskt. Ska fylla på mobilen och köpa dricka till helgen för det! Bira bira bira, bärs bärs bärs! Haha skojja? Hoppas jag får tusenlappen av pappi också så behöver jag inte oroa mig över att pengarna inte ska räcka i helgen :) För vipps är cashen sluttt!
Pappa kommer vid 5 och hämtar mig och marcus. Så skjuttsar han mig till Sandra, tror daniella skulle vara där också ingen aning. Justja måste försöka komma ihåg shortsen hon skulle ha. Btw, sandra gav mig shorts i helgen ett par svarta och gröna. Fett fina, men daniella skulle ha dom gröna nu. Vi hörs, pussis

Kommentarer
Postat av: Sandra

men jag frågade om det var okej? med shortsen alltså, är det inte lugnt? för isf behöver hon ju inte få dom, du fick dom först såatt!

2008-07-02 @ 15:02:44
URL: http://bergfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!