Morning

Skulle ju upp tidigt idag. Sandra stod och sa fanny i en kvart innan jag fattade att jag skulle gå upp. Men jag hade glömt bort att ja måste göra det så jag kollade på henne som att hon var dum i huet (vilket hon är) men inte ens hon förtjänar dom blickarna så tidigt på morgonen haha. Gick upp simma i duschen på en gång, föna håret mm. Och nu har jag nyss satt på mig kläder, det blev en stor rutig killskjorta jag vikt upp armarna på och ett par svart shorts :) Nu sitter jag med sandras minifläkt och fläktar mig. Så jävla hett det är alltså, eller är det bara jag? naa skojja.

Somsagt mot frisören till klockan 10 :) ska bli riktigt skönt med lite förändring, jag behöver det. Mitt hår har sett likadant sen 8 hihi. Jag tycker inte om stora förändringar men jag gört! Ska toppa håret lite också, hoppas för guds skull dom inte klipper för mkt. då kommer jag typ börja tjura? Där på plats haha.

Efter jag klippt mig så har jag ändrade planer skulle ju träffa d, men blir att åka och bada med sandra :) Hur skönt som hällst att få svalka av sig igen och hoppas "ola" jobbar idag med. Annars kommer jag börja tjura. Eller nej men ja kommer typ bli besatt av att få veta vad han heter, vart han bor, hur gammal han är, om han ska på krogen nästa fredag? huuuh. Nej nu ska jag röka, bussen går 5 i 9 :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!