Ojsan hoppsan

Inte skrivit så mycke dom sista dagarna? Nä blidde inte så bara. Har vart så jävla trött, full, bakis, trött, full, bakis osv. Men här kommer några vackra rader även fast jag sovit högst en timme inatt. "efterfest" ni vet, dom brukar dra ut på tiden.
Vad ska jag säga om helgen då? Om power meet. Cricke Cricke Cricke Cricke typ? Föra hos honom, efterfesta hos honom, därimellan sprang vi på varandra på stan. Men träffade även andra trvliga människor. Bla. min saknade vän Daniel :) Han som jag ofta pratar med i telefon tills ja somnar på kvällarna. Best friends forävvah? skojja :) Nej men kul att få träffa sötisen. Och den där kaxiga marcus, ha daniels bil var snyggast.. NAAAAAT! skojja (A)

Kom hem vid 12 idag, jag och sandra alltså. La mig på sängen ett tag men mammsi min kom och hämtade mig på engång typ. Jag var sjukt jävla förstörd när jag kom hem. Fattar inte att jag inte har slummrat till än. Ringe Danne, danne ringde mig och vi snackade i ett par timmar mitt på dan. Jag har suttit vid datorn och hunnit käka också. Sen ringde han väl igen och vi snacka ett par timmar igen. Fattar inte att samtalsämnena aldrig tar sluttt?! Skratta, det får du mig att göra i allfall :) Ahmen sandra fick damp för hon inte fick ta i sin bryyyyd (jag alltså) hih! Men tillslutt fick hon det och vi snackade boys och lite annat smått och gott :) Väntar på ännu ett telefon-samtal nu och sen ska jag fan hoppa i säng..

Imorgon äre en ny dag med nya bekymmer, yey. Vet inte vad jag ska göra men det visar sig. Sova. Vakna av sms klockan 7. Sova. Vakna igen en kvart senare. Sova. och ja ni fattar. Finns dryga människor som inte låter folk sova alltså. Dålig stil det där ni kör med ;)

Men PURRE då så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej där söta du!

Jag ville bara tacka dig för att du har varit med och röstat i Swedish Fashion Blogger Awards på min blogg, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



Puss!

2008-07-07 @ 23:04:48
URL: http://www.aliciasstil.se/
Postat av: Jonna

Sov Gott:)

2008-07-07 @ 23:39:21
URL: http://knasboll.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!