Ont i magen :(

Vill inte ha ont i magen :( Men det har alla tjejjer nåra dagar i månaden, fan också hatart. Jajja klev nyss upp ska snart käka frukost, hoppa in i duschen och sen ska vi å shoppa. Ska försöka hitta en klännig att ha på mig somsagt :) Är skit trött och sur nu på morgonen så jag orkar inte skriva nå mycke..

Alltså att folk orkar bry sig. Jag har lagt in en bild på bilddagboken och skrivit en sorglig text under? Då skriver, jag antar att det är en tjej, en omogen en,  "ge upp.." Men vad i helvette ska jag ge upp? Kan någon berätta det för mig. Om dom menar mitt gammla förhållande så har väl dom inte med saken att göra? Och om personen som skrev det kännde mig och umgicks med mig så skulle den veta att jag har mer än Gett upp? haha Och jag vill inte ens kalla det ge upp, det handlar om att leva livet och göra vad man vill? Och om du som skrev det där vill så gärna att ja ska ge upp, har du en liten crush på honom du eller? Det är pinsamt ju, är jag ett litet för stort hot kanske? AH SÅ PINSAMMA TJEJJER DET FINNS, GET A LIFE!

Jaja frukost nu puss

Kommentarer
Postat av: Farre

Hmm, sant tjejer kan väl vara lite pinsamma och bitchiga ibland. Men skit i såna bara;)

2008-07-30 @ 10:42:37
URL: http://fallister.blogg.se/
Postat av: Daniel

Aj du har oxå inte i magen. Det har jag med. Skit i avundsjuka tjejer å kör ditt race! Kram

2008-07-30 @ 15:04:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!