tog en tripp till stan :)

Åkte in med halv 6 bussen till stan. Jag och Sandra alltså :) Kom ner på löga och det var verkligen stekar väder. Hade ju poå mig chinos och hade med mig skinnjackan. Inte alls bra planerat. (ni ska få se outfitten i ett senare inlägg). Vi blev typ lökiga av att bara gå så vi bestämmde oss för att sätta oss ner och chilla huuh, vilket ord "chilla", jaja. Vi satt där ett tag men tröttnade rätt snabt på att kolla på varannan bil raggarbil, varannan svensson-volvo, så vi gick upp å traska lite. Såg ett rem-stånd och köpte oss en sur-hallon för att dela på :) inte för att den var speciellt sur, känndes mer som jag svalde hubba-bubba. Men tryckte den ändå och slurrpa min andra coola på 1 halvtimme. Stog och softilera lite under skuggan av ett träd och några "telenor-killar" vinka dit oss. Lätt på foten som vi är så gick vi fram, HAHA skojja, nej men det började bli pinsammre och pinsammare när dom verkliegn ville ha dit oss. Dom frågade hur gammla vi var och vi sa att vi inte var 18 iallafall. Dom ba; Me är ni 12 då ellä? haha, ehm nej vi fyller om typ e20 dagar (A) (rätt stolta) haha.. nejrå men dom frågade om det blev mer drag imorgon och vi sa att dethär är inte hälften av så mycke drag det kommer vara imorgon. Dom bad oss även komma till dom imorgon och berätta för dom vad man gör i en stad som festerås, och det hör man ju på namnet, man festar loss :D Vi gick vidare och satt oss på gräset och det kom en full äcklig ful ääcklig igen "raggare" och satt sig bredvid oss, även fast det typ fanns 30 meter yta runt oss, men nej det är väl trevligt med sällsis tänkte han. Han fråga om det var ledigt här, och jag sa vad ser det ut som? Han sträckte fram handen artigt och sa niclas, vi kollade åt andra hållet och lådssades som att vi inte hörde något? Var det en fågel som viska? vavava..
Gick förbi en sibyllamack och köpte ännu en dricka för att svalka ner oss med. Gick vidare till stan och satt oss på gränden. Tog varsinn latte och snackade skit, framtidsplaner osv. Men var/är så jävla trötta så vi drog och kolla när bussen gick, det var en timme kvar så vi drog till sandras lådssas syster Marie och hälsade på. Träffade Lisa på bussen hem och stod och snackade med henne i drygt en timme tror jag? Nu är vi i allafall hemm och sandra sitter och käkar, medans jag på att jag skriver ett alldeles för långt inlägg, hoppas ni orkat läsa i allafall :)

Imorgon ska vi upp rätt så tidigt för vid 1 ska vi till systemet med grabbarna-grus, jonas alvarsson och daniel häggman. Trevligt trevligt, med dricka allså? Nej då att träffa våra saknade killkompisar :) wiie .. Nu ska ni inte behöva läsa något mer, jag tråkar ut er. Men ha en underbar helg, kommer nog inte bli så många inlägg imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!