Apropå!

Ni vet inlägget jag skrev, var det igår? Om kärlek iallafall. Min bästa vän sandra hade liknande åsikter om vad jag tycker och tänker. Ännu en vettig människa i min omgivning, det känns skönt :) Såhär skrev hon:

Vissa byter flickor som andra byter underkläder.. alltså inge fel med det om man vill leva kvar som en barnunge, är man kär efter några dagar kan jag iaf inte tro att det är på riktigt. Menar inte att pika på någon sådär men blir bara så förvånad. trodde du var en reko kille, men det visar sig att ordet älska betyder nada i din värld :) tycker fortfarande du är en väldigt snäll kille, därför jag blir så förvånad. inte att du är elak mot någon, för det tycker jag väl inte. utan bara att du kan kalla någon du inte änns känner för det ena och det andra.. Men vissa tar enkelt på sånt. trodde bara inte du var en av dom! Men du kanske älskar henne? och tror att ni ska vara tillsammans för evigt :P fan vet jag, ångrar lite att jag sa till F att du var en grym kille och att hon borde hålla hårt i dig. Att hon inte kunde hitta någon bättre och snällare kille än dig.. men jag tror jag ångrar mig ärligt talat!

Tack för dina ord, dom värmer. Och många andras också :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tror jag vet vad du menar, vem du menar. om jag tror rätt så ska du veta att du inte är ensam om att känna så. man ska fan inte binda sig när man är ung, jag har ångrat flera gånger att jag kärat ner mig i en kille och sen gått miste om mycket annat. tror du vet vad jag pratar om. bara att höra av dig om du vill ha ett serious talk eller nått, haha ;) ha en trevlig midsommar i huvudstaden :) pusspuss!

2008-06-20 @ 01:54:25
URL: http://asundvaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!