gomorron gomorron!

TJA! Nu har jag vaknat, klockan är halv 10 och jag har sovit i 5 och en halv timme. Kan inte beskriva känslan i kroppen, hade fan glömt bort känslan av att vara utvilad alltså. Men nu så! Och jag känner lätt att jag kommer somna ikväll också, det ska inte bli några problem alltså. Har bara ätit 4 köttbullar idag så det blir till att slänga i sig lite bensin så jag orkar stå på benen i morgon. Och ta en haha, a vad ska man kalla det, morgoncigg kanske ;)

Jag vill bara säga att Nille han är min prins, (psst nu har jag skrivit det nille) bara så att alla vet :) Nu förväntar jag mig faktiskt en låt om att jag är din prinsessa!

Skönt att det var många som höll med mig om det där jag skrev om kärlek. Känns bra att det finns några vettiga människor i allafall. Alltså jag hade verkligen gått och grubblat på det hela dagen så det var väldigt skönt att få ur sig det och det känns skönt att ingen tyckte jag var ute och cykla.

Nej men vi hörs :)
Vilken header ska jag ha? den jag har nu eller headern här under:


Kommentarer
Postat av: såja

de här gillar jag

prinsar och grejer haha

2008-06-17 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!