Jisus

Jag somnade igår när jag gick och la mig och sov hela natten! 10 timmars sömn behövde verkligen min kropp! Jag tror jag vaknade någongång på morgonen och trodde att klockan bara var 11 typ och att det inte hade hunnit blivit mörkt så tänkte sätta mig vid datorn, men jag struntade i det tydligen. Kommer inte ens ihåg att jag somnade om. Har nyss duschat, ska göra te nu :D För min hals är krossad idag med.. jag lär verkligen operera bort min halsmandlar som doktorn säger, men jag vågar inte.. det är läskigt att bli sövd. Tänk om jag inte vaknar, tänk om jag inte får tillbaka min röst, tänk om jag får en annan röst? :( Nej jag väntar med det där ett tag till antar jag.. men är jag under 18 betalar säkerligen mamma. Men eh det kvittar, jag vill inte nu. Blåsa håret snart, haha åker föna heter det, men jag säger blåsa..

Efter jobbet ska jag iväg till andra "jobbet" och städa. Nästa vecka får jag 500kr. Skönt, det behövs för jag har bara 300 kr efter jag köpte kläderna igår även fast pappa betalde kjolen.. humm. Och det är ju llite roligheten nästa vecka så då lär jag ju ha pengar.

Nej nu har jag inte tid att sitta här inte! Ska ner och göra te nu :) PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!