Kvällens sista

Vad var det jag sa, samma kvällsmat som lunch. Men det slank ner det gjorde det. Pratat med Sandra i telefon också, inte så länge men vi prata bla. om hur jag ska komma upp till sandras mamma på fredag. Eftersom hon åker upp tidigare än mig. Pappa kunde i allafall hämta mig efter jobbet på fredan, men det är ju en bra bit till Skinnsberg från tuna. Men Hjert kanske skulle komma och hämta mig, det är Sandras lådssas-pappi. Hoppas på det, annars har vi problem att lösa! Jag ska dit, jag bara ska det. Vi ska ju supa ihjäl oss? haha

Min kväll har gått åt till att fixa en kompis blogg :) Den blev faktiskt jätte söt. Inte för att jag gillar rosa, men för dom som gillar rosa var den fin. Så nu hoppas vi att läsarantalet ökar upp till skyn pågrund av min design. Haha skojja :)

Jag måste verkligen sova lika tidigt idag, men jag är inte trött :( Inte ett dugg faktiskt.. Får prata med lite folk på msn och sen hoppa till kojjs. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!