Så trött

Håller verkliigen på att somna, klockan är halv 7 kan lixom inte gå och slagga nu, eller? Jag funderar fan på att kolla på en film och somna till den. Inga problem att jag sover hela natten i allafall :) Och om jag inte gör det är det ju inte hela världen ändå. Då får jag väl sätta mig vid datorn ett tag bara. Vill verkligen inte vara trött på jobbet imorgon, jag tror att orsaken till att jag blir så irriterad hela tiden är för lite sömn. Kan hända, kan hända..

Nagellacket som jag köpte idag kommer från VIva la Diva och är grymt sött på. Har provat det nu, men bara på ena tummen. Får nämligen inte ha nagellack i köket. Men å andra sidan efter hard work work, i köket ser det inte så fresh ut i allafall. Längtar till helgen, då ska jag använda både mina nya byxor och min nya kjol om vädret till låter :)

Pratade med sandra i telefon när ja kom hem från jobbet. Hon är i sthlm med Daniella, dom skulle köpa löshår till dannie och lite mer. Och gissa vem dom stöter på, Sarah från sthlm :D tjejjen vi firade midsommar med. Vilket jävla öde alltså. Pratade med henne i telefon ett litet tag och vi funderar på hur vi ska göra, om jag ska komma till henne nästa vecka? Eller om hon ska komma till mig/oss till v-ås istället. Eftersom det är power meet har vi ju alltid något att göra manar jag. Hm.. inte för att pm är det roligaste en stockholmare har vart med om kan ja tänka mig haha. Jag vill flytta dit NU. Jag ska tammefan göra det, när jag blir stor (A)

Nej nu ska jag bara röka och sen lägga mig i sängen tror jag allt. Sorry men tänker inte hålla er sällsis på msn och whatever längre. Sov sött sötisar PÖSS


Kommentarer
Postat av: karlberg

sötis du är fannnnyy :)

2008-06-26 @ 18:27:19
URL: http://litenkarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!