trevlig helg :)

Har inte skrivit så mycke på bloggen under helgen, men det beror ju somsagt på att jag är med sandra i riddarhyttan ocg har andra saker för mig :) Men ibland kommer det ett inlägg, som nu! Igår så gick jag och sandra ut på en promenad runt halv 11-11 och då träffade vi kalle och jason. Som vi var med i fredags. SÅ vi åkte runt lite med dom och bestämde oss för att åka till Ludvika på Ludvika-festivalen. Men sen blev det inte så helt plötsligt för dom flesta som hade körkort var dyngraka och dom andra skulle vara med flickvännen. Så vi drog in till Skinnsberg i allafall och gick hem till Kim :) Dom satt vid en brasa och drack och hade trevligt. Vi var väl runt 10 personer ungefär. Verkligen jätte mysigt ju. Det var någon kille från västerås där också och en från malmö. Och Oscar från sthlm haha, och han var verkligen kvällens pajjas. Men han lättade helt klart upp stämmningen. Tror inte jag skrattat så mycke på länge. Tror klockan var runt halv 2 och vi kände för att åka hem och käka och bara kolla på tv. Så en av dom vi var med ringde efter skjutts åt oss så att vi kom hem. (haha vissa njöt mer än andra på den bilfärden) fyfan haha.

när vi kom hem käkade jag macka och sandra åt pommes :) Så kollade vi på law and order. Men jag somnade typ i soffan så vi gick och la oss. Vaknade ungefär vid halv 12 av att sandra satt sig vid datorn. Så idag har jag väl inte gjort mer än att ätit frukost och nörda data litegranna :) Vet faktiskt inte om jag ska hem idag eller inte. Kanske, kanske inte. :)
Vi hörs mina babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!