Trötter

Gissa vad? Jag somnade inte förrän typ halv 4 igår heller, så förmodligen stängde jag av min väckarklocka när den ringde imorse och somna om. För min kära mamma kom inspringandes 10 över 6 och hade inte den blekaste aning om vad klockan var. Det innebar att jag hade 20 minuter på mig att duscha och cykla till jobbet haha! Men vette fan om jag förvandlades till stålmannen i morse alltså för jag kom kanske fem minuter försent. Till och med före han jag jobbar med, måste cyklat sjukt fort. Fråga om ja var anfådd när jag kom dit haha. Nej jag ska fan ta och lägga mig och sova lite grann snart, jag har sovit drygt 5 timmar på 2 dagar, det kan inte vara bra. Får bara hoppas att ja kan sova ikväll också i såfall :)

Alltså kärlek? Vad är det igentligen.. Jag fattar bara inte hur man kan säga till en människa som man kännt i knappt 1 vecka att man älskar den. Och jag riktar mig inte mot någon speciell nu, men om man vill så kan man ta åt sig. Ordet älska är fan ett starkt ord och det ska fanimej betyda någonting. Men idag gör det inte det, inte för vissa. Visst kan man vara förälskad, betuttad what ever, men jag skulle faktiskt inte vilja att en kille sa till mig efter en vecka eller två att han älskade mig. Vem försöker man lura då lixom? Antingen försöker man trycka in det i sin skalle och enbart ljuga för sig själv, men fan vad taskig man är mot den personen som får höra dom vackra orden. Orden som ska betyda någonting.. Eller så vill man bara visa för personen att man verkligen har kännslor för han/hon. Men om man ska behöva säga dom orden efter några dagar, en vecka eller en månad för att få den man är förtjust i att stanna. Vad ska man med den personen att göra då? Och ännu pinsammare är det ju om man försöker övertala andra att man "älskar någon". Det är ingen annan som ska behöva veta det för att man ska stanna vid varandra, det kan man säga till varandra och inte i varje sms. Åh, jag får fan kalla kårar alltså. Tänker bara på vissa människor som sagt att dom älskar mig, vad har jag igentligen betytt...

Nej nu ska jag ringa ett samtal och sedan lägga mig i sängen för att sova nån timme, jag hör av mig när jag vaknar vettja :) Känns skönt att det finns någon som plockar upp skiten efter mig!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

håller med dig till 100 :) förstår precis vad du menar.

2008-06-17 @ 14:40:31
URL: http://asundvaall.blogg.se/
Postat av: Lisa

oj 4?! :D vad sent...

2008-06-17 @ 15:10:20
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!