Blir ett kort inlägg!

Tja, igår blev det först hockey med sussi och emilia sen drog jag och emilia hem till henne och förfesta och gjorde iordning oss. Sen kom jojjo och vi började dra oss mot stan. Det blev konrad och det var fan den roligaste krogrundan på länge tycker jag i allafalll. Efter det drog vi på efterfest hem till thomas med några andra också :) Somnade runt halv 7 tror jag och sen vare bara att gå upp igen vid 10 för thomas skulle iväg och jobba, emilia skulle jobba, daniella skulle jobba! Och jag skulle hem till min skööööna säng och sova :)

Nu är jag hos emilia vi ska snart träffa jojjo på stan och sen hem till thomas för vi glömde lite saker haha (A). Bland annat jojjos mobil. Sen vet jag inte vad som händer!

Kommentarer
Postat av: zuzziiiäe

Vem Tomas? haha

hur gammal och vart bodde han?

2008-11-16 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!