Blixtar och dunder

Magiska under! Ah, fanny är vaken klockan 11, är det inte något att jubla för? Skönt, då kommer jag äntligen kunna somna ikväll. Nyss duschat och föna håret. Nu ska jag försöka dra upp emilia ur sängen och så ska vi äta frukost. Eller i allafall dricka kaffe så man piggnar till lite. Det var faktiskt den tanken som fick mig upp imorse, att jag skulle få dricka kaffe. Ja ni, det kanske är dom små sakerna som räknas i allafall. Ikväll ska jag sova i Västerås (hos pappa). Han kommer nog antagligen inte att vara hemma men det gör ingenting. För jag har nog andra planer (A) hihi. Sen att det är lite jobbigt med att han inte sover där, men det är en annan femma.

Orkar inte ha ont i halsen nå mer. I och för sig känns det som att det gått över. Men det är alltid alltid värst på morgonen. Nej vi hörs senare så kanske ni får veta vad jag ska göra ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!