Det värsta jag vet är att bli väckt.



Och gissa vad jag vaknade av imorse. Jo ett jävla liv. Lät som en hel jävla byggarbetsplats. Vilket iof hela huset är just nu. Men inte halv 9 på morgonen, nej tack! Jag har lite brådis nu alltså. Sitter här i underkläder och dricker kaffe. Ska åka om en halvtimm och måste börja fixa mig nununu. Vet inte ens vad jag ska ha på mig. Men det är inte så svårt att välja kläder här eftersom jag inte har med mig så mycke kläder till pappa. Åker till mamma och hämtar idag. Fan vad jobbigt det var att gå upp imorse ;/ Men jag kom upp, det är det som är huvudsaken. Undra om snutten kom upp eller inte haha, Jaja förhoppningsvis gör kaffet mig lite piggare. ((( nu ska jag agera snickare ))) brb. Och nu rann tiden iväg. Efter skolan blir det i allafall Emilia och kanske sola. Sen träffa E, före och efter hans träning tror jag. Fårse hur det blir. Och imorgon är det fredag och jag läntar :D Nej nu måste ja kiila, bye suckers. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!