Godbye my lover

Kollat på Idol med mammi ikväll. Sprungit upp och ner mellan tv:n & datorn i reklampauserna. Såg inte sista delen av Idol, men Anna åkte tydligen ut. Jag vill inte säga det, men vad var det jag sa mamma? :) Tyckte om Anna i början men nu i slutet, näe. Tycker hon låter likadant hela tiden och jag klarar inte av hennes vibrato. Jaja, nu är hon ute och jag vet inte riktigt vem jag tycker är värd att vinna. Men Kevin är ju en favorit, fast det är säkert bara för han är så charmig. Ajja, om jag känner mig rätt kommer jag inte sitta klistrad framför tv:en en fredakväll igen på ett bra tag.

Märker ni något nytt på min blogg? Japp, jag har bytt header. Satt och trixa och fixa och vipps blev det en rätt så snygg header. Är inte van med den än, som vanligt med allt nytt jag gör i bloggen. Men jag tror faktiskt att den får vara kvar tills jag tröttnar och gör en ny.

Vad händer imorgon då? Jag har hostat sönder idag och jag vill verkligen bli frisk :/ Men jag kommer inte kunna sitta hemma en dag till. Jag känner mig så väl. Men det blir absolut ingen partajjande. Nej i såfall bara en lugn kväll med kompisar. Får se helt enkelt. Jag ska ringa Emilia snart hade jag tänkt. Saknar ju min gullunge. Och jag måste bara säga en sak, har inte rökt något idag heller :D (vi behöver inte tänka på att kvällen inte är slut än).


Kommentarer
Postat av: E

Vart tog E vägen ? :O nemen dög du inte för han haha

2008-11-22 @ 01:05:56
Postat av: Fanny

haha patetisk.

2008-11-22 @ 01:48:24
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!