Godmorgon :D

Eller ska jag säga Go'kväll? Vaknade i allafall nu, klockan 5? Och jag ställde klockan på 12? Hur gick det till? Jag har faktiskt ingen aning. Jag vet att jag inte stängt av klockan i allafall. Att inte mamma väcker mig? :O Hur som hälst, jag kan knappt prata. Och jag kan knappt hosta för att mina halsmandlar typ har växt ihop. Jag är hundra gånger snuvigare än vad jag var igår så allt är lixom på topp idag! Yeey. Jag som skulle träffat lite personer och ha kul idag :(  (känner mig verkligen jätte dum, att jag inte kommer) Nu är det som det är. Det var Emilia som ringde och väckte mig och hon kom med det glade beskedet att hon skulle åka till mig i sala idag. Och det gör ju min ensam kväll tusen gånger bättre :D Så har hon match i sala imrogon så då följer jag med henne och kollar på den, sen förhoppningsvis åker jag med till Västerås om jag får plats i bilen.

Nej nu ska jag ringa mamma och kolla vart hon har tagit vägen. Sen måste jag städa mitt rum! Och framför allt duscha :) Det sista lät mest lockande, men måste nog göra det sist. Jag skriver säkert senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!