Hallå Hallå

Skolan idag var väl ganska så värdelös alltså. Satt och lyssnade på kronan i en timme, lite mer kanske. Och man fick ju träsmak i rumpan alltså. Sen lunch drygt en timme sen lyssna på LO eller vad det nu hetter i en timme. Hur tråkigt som hälst. Efter skolan följde jag med denice till johnnys mormor och hämtade hennes saker. Hon bodde vid spicy hot så hon var ju nästan granne med mig.  När jag kom hem skulle ja lägga mig i soffan och glo på andra avenyn hade ja tänkt men det blev ju inte så, eftersom sladden till datorn inte var här så batteriet hade tagit slut. Så jag somnade till bröllopsform istället. Pappa var nyss här och lämnade sladden och pengar åt mig. Han orkade nämligen inte åka och handla mat åt mig så jag fick pengar till det istället. Blir förvånad om dom går till mat. Finns ju redan mackor hemma så kanske går å tar en kaffe med daniella på stan ikväll när hon kommer hem från sthlm istället. Får se :)

Imorgon börjar praktiken och alvaret igen. Fan saknar redan skolan även fast jag hatar den mer än ord kan beskriva. Det är bara det att skolan kan man strunta i om man nu skulle vilja, det kan man inte göra med praktiken. Och eftersom ja ska jobba på pappas restaurang så vet ju han om ja är sjuk eller inte haha. Finns för och nackdelar med all :)

Ska kolla på andra avenyn nu tror jag och hoppas på att min halsont går över. Ring om ni har tråkigt, känner en till som har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!