Hallåja

Blev ingen skola idag och det var tur för att mått dåligt hela dagen. Mått illa och skit. Kan bero på att vi inte har haft någon mat hemma och att jag i stort sätt bara ätit något litet på kvällen. Och idag åt jag frukost, magen kanske fick en chock haha. Mådde i allafall bättre på kvällen och drog med emilia och daniella till stugan och drack kaffe :) Och hade en massa tjejsnack. Vi kom fram till att alla vi måste reda upp våra liv haha ;) Vi är ju faktiskt snart 19 år, som emilia sa. Och det är väl rätt lång tid kvar men ändå,

Efter fikat drog vi till rönnby och hämtade massa saker. Sen missade vi två bussar. Ovanligt att vi missar bussen? NEJ Alltså det är sjukt, vi får verkligen alltid springa. :S Vi är inte gjorda för att åka buss helt enkelt.

Nu duschar hon och sen ska vi kolla på Get over it :) Sen kommer nog emilia sova och då ska jag kolla klart på andra avenyn, för jag är ledig imorgon :D Och det kommer vi vara varje tisdag fram till jul. Hur skönt som hälst. Sånt där gör mig lycklig haha!

Fyfan vad jag och emilia skrattade på bussen idag alltså. Vi lekte särbarn haha! Inte garvat så mycke på länge. (har en känsla av att alla som känner oss tänker: Ni behöver inte leka särbarn, ni är) Men men det var bara en tanke :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju tanken som räknas ;) hahahha

2008-11-13 @ 21:43:06
URL: http://thoornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!