Hallåwja :)

Skolan idag var skapligt seg. Kan inte förklara med ord hur jävla ap tråkigt det var faktist. Eller tråkigt kanske inte var rätt ord. Men det var slitsamt haha. Var i köket idag istället för i serveringen. Och det var faktiskt roligt. Roligare än att servera för en gångs skull haha. Jag och denice gjorde kött tillsammans och lax. Vet inte hur det smaka, men det blev nog säkert jätte gott, det var ju lixom kingarna i köket som laga till det vettja.

Efter skolan drog jag till stan och mötte upp Emilia och Daniella, kollade runt lite på present åt Daniellas bror sen drog vi till 3 och fixade min mobil så jag har min pin-kod nu, samt puk-koden :) tacktacktack. Kan inte leva utan min mobil. Men överlevde dagen i allafall hihi.

Efter stan drog vi till Emilia och gjorde en film på datorn. Men den är inte klar så den kommer nog upp i bloggen lite senare. Sen drog vi hem till mig, var här i typ en kvart sen kom E på att hon hade glömt sin matlåda så vi drog tillbaka till henne och blev upphämtade av pappi som körde oss till MAX på erikslund :) Gluffsa glass och drog där ifrån efter någon timme drygt. Nu är vi hemma hos mig på stan och ligger och ska försöka sova. Kanske inte går så bra med en laptop i knät, men ska göra ett till försök när jag stängt av datorn hihi.

Mår fortfarande inge bra :( ont i halsen och huvudet och känner mig allmänt förvirrad. Hela magen bara viker sig, känns det som i allafall. Orkar inte gå runt och känna mig typ orolig hela tiden, vet inte ens vad jag går med för tankar i huvudet. Det bara snurrar.  Skola imorgon antar jag, om jag inte mår sämre :( Och det blir nog inte bättre av att jag använder mina älsklings sneakers med hål i. Är dyngsur varje gång jag kommer hem haha. Men jag vägrar kasta dom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!