Hallojsan

Tänkte bara passa på att blogga lite innan thomas kommer tillbaka igen haha. Sitter här med en gitarr-spelande bamse bredvid mig för tillfället haha. Ska nog ta och lära mig att spela lite gitarr alltså. Naaat. Kan inte ens lära mig att spela piano och det verkar dubbelt så svårt att spela gitarr, men det kanske inte är så. Who knows. Det har vart en massa people hos T ikväll fast ozzy och någon annan som ja inte kommer på vad han heter drog rätt snabt och dom andra två har t skjutsat iväg nu :) Vi kollade på någon film dom hyrde och den var väl lite sissodär. Dom gångerna man garva var väl när det var så sjukt tråkigt haha. När thomas kommer tillbaka ska vi slå på en till film och den somnar väl jag till eller nått haha, nej så illa är det inte. Men kommer nog inte vara så pigg imorgonbitti när jag ska upp och ha min första dag på praktiken. Men det är strunt samma faktiskt. Kanske skriver lite senare när jag kommer hem om jag inte är allt för trött. Annars blir det inlägg imorgon till kaffet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!