Hej!

Haft lite bloggtorka kanske. Men nu ska jag försöka komma igång igen. Varken läst mina favorit-bloggar eller bloggat själv. Har inte ens suttit vid datorn så. Ja idag så var jag hos doktorn i nästan 2 timmar. Dom sa att det inte var nå fel på mig hihi. Men jag hade fått något virus så jag kunde vara förskyld ett tag till. Och så var jag undernärd. Hade inte fått i mig några vitaminer mm. Så dom sa att jag skulle gå hem och trycka i mig en stor frukost, som jag då gjorde, not! haha. Jag gick hem och sov och jag vaknade väl för en timme sen ungefär. Kommer aldrig kunna somna ikväll, som jag verkligen måste göra. Eftersom imorgon ska jag jobba så att jag kan festa på kvällen. Tänker inte sitta hemma en helg till. Nej supa skallen av oss är vad vi ska göra. Äej, skojja.


Justja. Mormor och jag kollade lite kläder. Här har ni bild på det jag fick :)
En mysig stickad tröja till leggins.


En till stickad polotröja.


En skjorta I'm in love with!


En miniväska är alltid bra att ha. + att det är lite fransar på som är så snyggt.


Och sist men inte minst en pälsmössa :D

Kommentarer
Postat av: jeanette

du måste säga vart du köpte den ?? :)

2008-11-30 @ 19:22:35
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!