Hej :)

I fredags så var jga på krogen med emilia och alla tjejjer. Fast vi var bara inne i en timme. Men det var fan roligast i kön då stod wesslan och några bakom oss. Så fick wesslan en cigg av mig sen började han tjaffsa eller alla började tjaffsa med någon kille som började bråka med w om den där ciggen haha. Jaja tillslut kom vi i allafall in och då dansade vi lite, och en sak till som var väldigt roligt var att daniella ramlade ner från baren haha! Det var tur att hon inte gjorde illa sig i allafall :) Efter det drog jag och emilia hem och sov hos henne. Och pratade i telefon mitt i natten helt plötsligt (A)

På lördan sov jag och emilia typ till 3 tror ja det var, as skönt. Sen drog vi till tuna lite senare för att kolla på emran och hames fotboll. Efter det drog vi med majed så skjutsade han hem oss. Sen sa hames dom skulle på krogen, han å bernad så vi drog med dom till konrad. Det var faktiskt riktigt kul. Undra vilka som bir fullast? Jo killarna. Haha. Sååå kul att kolla på dom. Sen drog vi till donken. Efter det delade vi på en taxi hem. Emilia och jag till henne och hames till bernad.

Idag så har jag vart med emilia. Först kollade vi på Hitta Nemo en gång till. Vi kollade nämligen efter krogen i lördags, men båda somnade, Sen efter det så spelade vi sims2. Hur kul som hälst haha. Sen kom hames och då drog jag till tuna och var med E hihi. Vi gick typ promenad i 2 timmar eller något sånt. Lite mer kanske, sen kom pappa och hämtade mig. Så nu har jag nyss ätit mat och ska lägga mig i sängen och sova alldels strax. Kände bara att jag var tvungen att skriva lite blogg nu, hur trött ja är haha. Det är kul när man väl börjat lixom.

Imorgon är det skola, sen vet jag inte vad jag ska göra. Men ska nog hem till mamma för har inte träffat henne på mer än en vecka hehe :)

Saknar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!