Idiot jag är.

Vill inte ens berätta om igår. För jag fattar inte vad som hände med min lugna, sjuka, äta på stugen kväll tog vägen? Nej, det började på pitchers där fotbollen var i fullgång. Tyvärr blev det 2-1 till holland, men det ar träningsmatch. Och zlatan var ju inte ens med, så vad hade man förväntat sig. HAHA skulle hört thomas när holland gjorde mål. När hålland gör sitt andra mål skriker thomas: YEEEEES! Och då fick vi så snällt förklara att dom hade bytt planhalva. Hela pitchers blev tyst och vi började asgarva. Jaja, efter matchen drog vi till konrad, som också var en dålig idé. Eller nej kanske inte. Även fast det inte var så mycke folk så var jag ändå asglad den kvällen. Aa-a :) Och ni ska inte tro kvällen var slut efter det, nej då gick vi först till bc. Sen tog ozzzzzzy, thomas, bamse, daniella och jag en taxi hem till T på någon slags "efterfest". Den bestod av dåliga skämt från ozzy och film :D Vi kollade på någon asläskig film först som alla tyckte var tråkiga mitt i så vi bytte till mirrors. Hade i och försig sett den, men den är bra ändå. Och jag ligger ju oftast under täcket under halva filmen och är livrädd. Vet inte hur mycke klockan var när vi la oss för att försöka sova. Den var helt enkelt bara föööör sent! Men jag somnade aldrig därborta. Dels för att jag inte tänkte somna före thomas. Så pratade vi hela tiden, och skratta så det gick inte. + att tusen tankar fanns i mitt huvud då. Jag och daniella gick i allfall runthalv 9 då alla andra barn går till skolan. Men vi är ju inte som alla andra, det har jag ju alltid sagt. När jag kom hem låg en emilia och sov hemma hos mig, så jag berättade hela kvällen i korta drag för henne och var överlycklig, Sen somnade jag nog på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!