Ihh :)

Pappa var här nyss. Kom hit med max-mat åt mig. Han vet vad jag vill ha (A) haha. Frisco burgare med delikyckling utan bacon. Jaja har nyss kollat på 3 avsnitt av höök. Inte det bästa programmet kanske. Men det fanns på svt-play och vi har just nu bara en kanal på tv, vilket ja tycker är lite konstigt menmen.

Blir nog ingen praktik imorgon heller. Pappa tror ja ska förgifta maten med min halsont. Haha tror ja inte skulle hända men ja stannar gärna hemma och sover. Ska nog hem till sala imrogon också om ja orkar sitta på bussen. Oh fuck nu börjar jag kallsvettas igen. :( Det är sjukt obehagligt. Man vill typ slita av sig alla kläderna och när man väl har gjort det börjar man frysa på en gång. Så man får sitta där och lida tills det går över.

Ge mig sällskap :( det är deprimerande att vara helt alone. Fast orkar knappt vara med någon heller tror jag. Ligger bara här i soffan och känner mig död. Det var fan länge sen jag var sjuk på riktigt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!