Mina fötter värker

Nu är jag äntligen hemma :) home sweet home. Efter en lång kväll på high heels äre skönt att få slå sig ner i soffan. Kvällen började hemma hos Thomas och där var lite folk, ska se om ja minns namnen. Thomas, Ozzy, Micke, Stoffe, Annice, Minns fan inte vad den långa hette sorry och Alex tror ja. App, så var det nog. Vi förfesta i allafall där med lite kortspelande och music. (kommer inte orka med en massa detaljer höhö). Sen drog vi vidare till strike och vissa sjöng kareoke. Blev inge dansa idag :( Sen så skulle ja annice bamse och thomas dra vidare till konrad alla banga typ så annice drog hem vi vi andra drog till Å och softa lite. Efter det hem till bamse i en kvart ungefär som var mycke onödigt och nu är jag hemma :P Sitter och dricker vatten och tror nog jag ska ta och sova nu faktiskt. Varför ska man sitta upp lixom, + att jag är sjukt trött. Just ja, det blir nog att jobba julbort imorgon också hos pappa. Men vet inte när jag börjar så ska ställa klockan på 12 och ringa han och kolla tid med mera. Får lite cash också, vet inte om det behövs. Eller aa, pengar behövs alltid alltid alltid. Ska handla en fiin julklapp åt mammsi också och självklart pappa. Men mamma blir mycke gladare så till henne ska ja köpa nått fint höhö. Blir säkert nå smycke eftersom hon älskar det. Jaja nu sitter jag bara och tom skriver. Ska sova nu, skäpp och cykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!