Sov så gott :)



Jag och emilia för några helger sen tror jag. På pluto har jag för mig, men minns inte haha. Nej nu kollar jag noga och det ser ut som konrad i bakrunden :) Imorgon är det skola för första gången den här veckan och det är kök. Det går nog bra.  Åhw jag orkar verkligen inte med jävla fucking skolan. Hatar den, och hatar alla lärare. Speciellt 2 stycken. Sen ska jag nog träffa emilia efter skolan. Men måste hem till 4 för vi ska bestämma vad vi ska ha för tapeter i lägenheten. Sen sover jag kvar i västerås :)

OCH lilla du haha :) Du behöver inte sitta och snacka skit om mig så högt så att [hans] kompisar ska höra, så hans kompisar går och berättar det för honom. Vi är inte dumma i huvudet. Och du är den sista som kan komma emellan hahaha, fjortis.

Måste bara förklara hur smarta jag och emilia är tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!