Sweet dreams

Gud vad konstigt det känns att vara ensam hemma. Att sova i en lägenet helt ensam. Jag trodde verkligen aldrig det här om mig. Jag som är så sjukt mörkrädd + att det spökar här lixom. (och jag driver inte, seriöst så gör det det. Jag vill inte ens prata om det) Har bott här sen i fredags och pappa har inte sovit hemma en natt ens. Han sover hos Carolina hela tiden, men hon är i allafall bättre än ulrica så jag orkar inte bry mig faktiskt. Även fast han är en player. Hames kallar han pimp haha!

Nu sitte jag i allafall i min ensamhet och äter vindruvor och dricker loka fläder/citron. Wosh, det där lät farligt nyttigt.  Ska snart gå och göra mig klar för att sova. Jag vet, klockan är halv 2 :/ men kunde inte sova. Måste gå upp rätt tidigt imorgon också för har ingen hårfön här så mitt hår måste självtorka, jaja det blir fint då i allafall :)

Har kommit på en sak. Det är mycke mycke roligare att kolla på tjejjers bdb än killars faktiskt. Dom lägger in en bild på ölburkar och skriver att dom ska festa i helgen typ. Så opersonligt. haha, kände för att klaga på något.

Önskar att min sötnos var här :( Men det är han inte. Ses kanske imorgon eller i övermorgon. Imorgon ska ja hem till mamma kom ja på. Fett drygt orkar inte åka till Sala, men vill träffa mammi så.

Nej nu lär jag sova, ska möta emilia på stan klockan 8 imorgonbitti :) Sen vidare till skolan. Svänger nog förbi donken och köper en kaffe också, eftersom vi inte har någon kaffebryggare här än :P

Och alltså fyfan, jag tänkte på en sak. Jag tänker inte ens på att jag inte röker längre. Hoppas verkligen att jag inte börjar röka igen faktiskt. Jag vill verkligen inte det.

Sovgott.
HAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!