Tagga till då

Hellu. När jag kom till Västerås gick jag hem och lämnade packningen sen vidare till bussen. Åkte hem till Emilia och hoppa i hennes säng lite tills hon vaknade. Sen fixade hon sig så drog vi ner på stan och mötte upp Annice. Förs så drog vi till banken för ja behövde ta ut pengar, nämligen tappat bort mitt bankomatkort, jäkligt klyftigt. Sen kolla vi in nya affären vila och checka gina lite. Men det är som det brukar, har jag pengar hittar jag inga kläder. Det är bara så och jag börjar bli van. + att min pälsjacka var slut också. Bra gjort västerås, ni har köpt upp min jacka. Gå och dö med er allihoppa, den är sjukt ful :) (den på cubus) app! Drog hem vid 3 och nu sitter jag här och har nyss druckit kaffe för att piggna till lite. Lyckades inte så värst bra. Fan alltså, jag är sjukt otaggad. Vad äre med mig? Hoppas verkligen Annice följer med ut. Annars blir det jag thomas ozzy och viktor. Woho bara killar (jag borde väl hoppa i taket av lycka) men näe, roligare när tjejjerna är med, helt klart :) WHEEEJ nu ska annice med :) Börjar kvällen hemma hos T sen tror ja strike sen vette fan :P Allt löser sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e ju bara för snäll :P

2008-11-29 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!